Jag har pysslat!!!

Tro´t det eller ej, men jag har faktiskt pysslat..... Tillbringade helgen i Luleå på scrapträff och hade så himla trevligt. Helt underbart härligt att få scrappa en hel helg! Jag har som sagt legat väldigt lågt med pysslandet sedan Troja flyttade till oss, men nu lyckades jag faktiskt göra tre LO:s och två kort.  En stor prestation för att vara jag måste jag säga. ;-) Ni kan väl aldrig gissa vad motivet är på mina LO:s?!

Här kommer ialla fall helgens alster.

En LO jag gjorde efter en skissutmaning som en tjej på träffen gav mig. Tack för den, Anneli! Blev riktigt nöjd med resultatet. Jag gillar verkligen skisser.
image15


Ännu en LO på vår lilla sötis! Är hon inte helt underbar?!

image16


Tredje LO:n är på ingen mindre än Troja som träffar på snö för första gången.
image17


Sist men inte minst kommer då de två korten jag gjorde. Lite väl somrigt kändes det nedersta kortet, men det kan väl vara trevligt så här i höstmörkret. ;-)
image18


image19

Lämna gärna en kommentar innan du går. Det gäller dig också käre bror! ;-)

Kommentarer
Postat av: Blommig

Kul att få se lite nytt pysslat här:)
Dina Lo's är jätte fina! Gillar den där du gjorde efter skissen. Det är perfekta färger till kortet!
Sen gillar jag också den du scrappat helt i grönt. Häfigt!
Plus att jag gillar de andra också *fniss*
ha en skön helg
kram

2007-11-02 @ 06:22:31
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Carina

Så mycket fint du hann göra under scrapträffen! Kortet med barnvagnen blev superfint :-) Den översta LO:n är så snygg, härliga färger och fint upplägg.

2007-11-04 @ 19:46:32
URL: http://carinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0