Scrapträff

På lördag anordnade Studiefrämjandet en scrapbookingdag. Lena från Lajm var där med delar av sin affär och sedan var vi 11 tjejer som satt och scrappade hela dagen. Stort tack för en jättetrevlig dag! Det måste vi definitivt göra om tycker jag. Vi pratade även om att det skulle vara roligt att anordna en större träff här uppe. Vi får se hur det blir med det. Det hade varit superkul!  Som vanligt är jag inte så snabb av mig så jag lyckades endast göra en LO. Lägger upp den när jag har fotat den. Tillsvidare kan jag visa upp två LO:s jag gjort tidigare.

Först en LO som jag gjode till Pysslarnas utmaning i mars. Gillar dessa utmaningar jättmycket, speciellt skissutmaningarna. Jag tycker det är jättekul att få se alla andra bidrag och se hur olika man kan tolka samma skiss. Vad LO:n föreställer är väl inte så svårt att gissa?! ;-) Kan ju samtidigt berätta att Troja mår bra efter operationen och om två veckor kan vi förhoppningsvis börja träna henne. Just nu är det endast fem-minuters promenader som gäller. Känns jätteskönt!

image37


Den andra LO:n har jag gjort efter en skiss som vår cirkelledare Hanna har ritat. Har jag sagt att jag gillar skisser?!

image36

Ha det bra och lämna gärna en kommentar innan du går! Tackar även så mycket för era tidigare kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Sussig

Vilka fina LO du gjort! Vi har oxå haft träff i helgen och det är ju så himlars kul, så ordna en stor träff där uppe.

Tjingeling!

2008-04-28 @ 19:35:01
Postat av: Sussig

Hej igen!
Jepp det är Grungeboard på LO:n Kärlek.
Det var ett roligt material att jobba med. Jag är ju alltid lite sen med allt men, men.

2008-04-28 @ 19:49:11
Postat av: Catta

Hej på dig! Jag sitter och läser om din Troja, det lät ju inte alls roligt... Hoppas verkligen att det kommer att bli helt bra. Hon verkar för övrigt vara en jättego' tjej, en sån som man bara vill snuuusa i pälsen på =)
Det svarta hjärtat på min tavla är från en Bosskut-die som heter victorian heart. Jag älskar den! Sen har jag kletat på ett lager 3D-lack också...
Tack för din kommentar på min blogg och ha en härlig Valborg!

2008-04-30 @ 09:41:02
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för din fina kommentar! Det är så kul när andra gillar det man gör.
Jag tycker du har en verkligen underbar scrapstil! Jag märker att när jag gör lo´s så är jag inte lika noga med detaljerna som när jag gör minialbum och canvastavlor och liknande. Konstigt hur det kan bli. :) Det är som att ju mindre alster jag gör desto mer detaljrikt.
Hoppas du får en fin helg och jag ser fram emot nästa gång vi ses.
Kram!

2008-04-30 @ 22:46:51
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0