Tre nya alster

Idag har det varit regn och rusk mest  hela dagen så jag har suttit inne största delen av dagen. Jag har dessutom hunnit göra två LO:s och ett kort till Midsommarcroppen på Svensk Scrapbooking, vilket är mycket för att vara jag. Jag har varit otroligt inspirerad idag och hade gärna suttit ett tag till, men jag känner att det är dags att göra annat också. Här är i allafall dagens alster. Den översta är utifrån en skiss och såklart måste matte göra en LO med sötnosen. Här är Troja bara 14 veckor och igår blev hon 1 år. Tänk vad tiden går.... Tråkigt att hon fått uppleva så mycket elände hittills i sitt liv, men nu hoppas vi att allt är på rätt väg. Lilla sötnosen!



Andra LO:n har också utifrån en skiss. Insåg när jag var klar med den att den hade passat i en annan utmaning också, nämligen att scrappa något i grönt, vitt och gult. Så kan det också gå. :-) Här är en av våra katter som njuter av solen. Gillar verkligen fotot när han ligger ner och tittar rätt i kameran. Det hör inte till vanligheten att få bra kort på katterna.


Sista alstret för idag är ett kort där det bara skulle finnas med stansade dekorationer. Man fick välja att göra kort eller LO, men det kändes lättare att göra ett kort.



Det var allt för idag. Tack för titten och lämna gärna en kommentar innan ni går!
Ha en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Sussig

Jättefina alster, gillar den gröna med Sylvester jättemycket. Vad fin han är! :)

2008-06-23 @ 23:27:06
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: Catta

Otroligt vackert kort du gjort och jag älskar LO:n på vovven! Det lät inte roligt att hon varit med om mycket redan, vad har hänt henne? Har själv en liten vovve som blir ett år nu i början av augusti så jag känner lite extra för andra vovvar i den åldern...

Jag har lagt ut en utmaning på pysslarnas forum, skulle vara roligt om du nappade! Kram

2008-07-27 @ 13:29:19
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jättefina alster du har gjort! ^^

2008-10-08 @ 13:39:19
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: stämpelboden

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-11-15 @ 16:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0