Mer alster till Brunsons CC

Jag har visst glömt att lägga ut de övriga alstrer som jag skickade in till Brunsons cybercrop. Jag lyckades till slut få ihop fem bidrag. En jättekul CC med roliga utmaningar! Önskade att jag hade hunnit göra fler men tyvärr har man inte obegärnsat med tid att pyssla.

Först ut är en resväska. Utmaningen gick ut på att inspierars av ett foto. Idéen till väskan hittade jag på Carolas pysselblogg. Det är min första resväska och det var superkul att göra den. En kompis som ska åka utomlands till sommaren fick den i födelsdagspresent innehållandes pengar och en resehandbok.



En annan utmaning var att man skulle använda minst två påskfjädrar och jag valde att göra ett stafflikort.



Nästa utmaning jag deltog i var en teknikutmaning. Följande kriterier skulle vara uppfylld: en st färglagd motivstämpel, en st Swirl som man fick stämpla hur många gånger man vill och två st valfria stämplar dock ej motivstämpel.


Sista utmaningen jag deltog i var att lifta en LO och så här blev resultatet.



Det var allt för denna gång. Jag gillar CC och utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilka fina alster. Vilken bra idé med resväskan.

Stämpeln som du undrade om kommer från Lily of the valley. Jag har beställt ett gäng stämplar därifrån och jag gillar dem jättemycket.

~Anita

2010-04-17 @ 11:27:27
URL: http://anitaspyssel.blogspot.com/
Postat av: Lena Engström

Vad du är duktig och super fina alster.

Kul att du fick tag på en väska jätteläcker

mvh Lena Från scrappen i gve

2010-04-18 @ 08:44:33
Postat av: Blommig

Ååå vilken snygg väska du har gjort!

Super fina kort och Lo's också



CC är så roligt

kram

2010-04-18 @ 10:37:16
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0