Fler kort

Just nu blir det bara korttillverkning. Jag har inte haft inspiration att göra LO:s på mycket länge..... Jag hoppas inspirationen för det återkommer, men under tiden får det bli lite sporadiskt gjorda kort. Känns som att tiden aldrig räcker till och när jag har tid så hamnar jag på nätet och tittar på pysselsidor istället för att göra något själv. Känns det igen?! ;-)

Här kommer ialla fall ett kort till en 50-åring och ett kort till en vän som inte mår så bra just nu. Testade att göra ett lite annorlunda kort till 50-åringen, vilket var jättekul. Borde testa fler annorlunda vikningar på korten.









Det var allt för denna gång. Nu är det dags att ta itu med julkortstillverkningen.
Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar innan du går.


Kommentarer
Postat av: emmap

Snygga kort! Och jo, man borde testa fler annorlunda vikningar på kort :D

2010-11-06 @ 22:52:32
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Päivi

Vad läckra kort! Gillar verkligen den med annorlunda vikning. Jag gör själv nästan alltid tråkiga traditionella kort... Borde testa mer olika vikningar, den du har använt är verkligen fin.

2010-11-09 @ 14:47:35
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0