Otroligt men sant......

Inom loppet av några timmar gör jag nu mitt andra inlägg för dagen......... Det är definitivt nytt uppdaterings rekord för mig ;-) Så kan det gå när scraplusten infaller och inspirationen flödar. Jag har gjort ett till bidrag till Scrappiz cybercrop. Denna gång blev det ett kort och återigen var det en skiss man skulle utgå ifrån.

Jag hade lite svårt att bestämma mig för vilket mönsterpapper jag skulle använda, men så hittade jag ett kuvert med papper som jag liksom hade glömt bort. Många fina papper till kort hittade jag där! Kortet går i brunt och blått, som ni kanske ser. ;-) Jag gillar ju verkligen brunt och många av mina alster gör jag gärna i den färgen. Kombinationen med blått är faktiskt riktigt snyggt.



Så här ser skissen ut.



Nu blir det ialla fall inga fler inlägg idag, men kanske imorgon.... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0