Scrappiz har cybercrop

Är ni sugen på cybercrop ska ni genast surfa vidare till Scrappiz. Cropen pågår till och med måndag 25/4 och det finns mååååånga roliga utmaningar att sätta tänderna i. Jag har lyckats få ihop ett bidrag och jag hoppas jag ska lyckas göra några fler under helgen. Jag är dessutom ledig i sex dagar och vädret är lite mulet så vad passar väl bättre än att scrappa lite. ;-)

I det första utmaningen jag är med i skulle man göra en LO utifrån en skiss, som ni hittar lite längre ned i detta inlägg. Inte helt oväntat är det söta lilla Troja som finns med på denna LO. När hon var valp utforskade hon nyfiket världen och fortfarande är hon en härligt nyfiken och glad hund! 




Ni får också en näribild på blomman, främst för att visa den underbart fina rosen i mitten. Fotot gör inte rosen rättvisa, men det är helt fantastiskt fina rosor som jag köpte av en tjej på Svensk scrapbooking.

 





Utifall det inte blir fler inlägg under påsken passar jag på att önska en riktigt GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0