Grattiskort - bidrag till skisstävling

Hittade en rolig skisstävling hos Inas kort och scrap, som jag inspirerades av när jag gjorde detta kort. Just nu försöker jag leta bland mina spillbitar när jag gör korten. Jag har ganska mycket spillbitar och det är ju bra om de kommer till användning någon gång. När jag rotade i en låda hittade jag en gammal stans som är den första jag köpte när jag började med sprapbooking. Egenligen är det flera små stansar, men det var den lilla fjärilen som jag plötsligt kom på att den är användbar. Jag gillar ju fjärilar i alla former!



Ha en fortsatt trevlighelg!

Kommentarer
Postat av: Päivi

2011-02-19 @ 17:13:27
Postat av: Päivi

Hej!

Alldeles för länge sedan jag kikade in här. Vad mycket fint du gjort! Gillar allt men speciellt mycket stövelkortet! Verkligen snyggt! Måste själv också testa den någon gång.



Ha det gott!

2011-02-19 @ 17:15:01
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0