DT call

Stämpelkällan söker tre nya DT:s! De har superfina stämplar som jag tydligen har missat helt trots att jag ständigt letar efter nya stämplar. De vill att man ska göra ett alster som representerar ens stil med någon/några av deras stämplar. Har man inte en stämpel finns möjlighet att få en digistämpel. Varför inte prova lyckan, tänkte jag och simsalabim nu har jag gjort ett kort.

Medan jag gjorde kortet funderade jag på vad som är min stil..... Har jag någon stil egentligen? Jag föredrar murriga färger och de flesta alster jag gör är nog ganska färgmatchade. Kortet går delvis i brunt och det är definitivt en favoritfärg. Rivna och chalkade kanter är också något som ofta förekommer på mina alster. Färgerna kommer inte till sin rätt när man fotar, men men vad gör man. ;-) Det mönstrade pappret längst under är t ex lätt glansigt vilket man inte ser på fotot. Stämplen har jag målat med promarkers och glorian har fått lite stickles.



Stämpelkällan har redan fått in flera ansökningar med härliga alster så konkurensen är hur stor som helst. Det enda man kan göra nu är att är hålla tummarna. :-)


Kommentarer
Postat av: EmmaP

Snyggt kort, håller tummarna för dig och hoppas det går bra!

2011-01-27 @ 08:16:01
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Päivi

Hej! Superfint kort. Även jag håller tummarna för dig ;o) Nåja egentligen för oss båda... fniss... ;o)



Ha det bäst!

2011-01-27 @ 10:14:16
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Marie/Bat3

Super snyggt!!!!

2011-01-27 @ 16:13:10
URL: http://marie.bat3.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0