Födelsedagskort

Min bästa vän ville att jag skulle göra ett födelsedagskort till hennes bror som fyller 50 år. Jag tycker alltid det är svårt att göra ett kort som passar en man. Nu hittade jag en skissutmaning hos Arkivet som jag använde som inspiration. Min kära vän har ännu inte sett kortet så jag vet inte om jag fått godkänt. ;-)

Färgerna kommer inte till sin rätt, men den är årstiden tycker jag att det är hopplöst att fota, både inomhus och utomhus. Jag har en ju en svart hund och det är så svårt att få bra bilder mot den vita snön. Inomhus tycker jag inte att jag har någt bra ljus.



Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Ali

Vilken fin grattis-stämpel! Var har du hittat den?



/Anneli

2011-02-02 @ 20:28:20
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Annsia

Javisst, är det fint! Det ingår i Vilda stamps text-kit. Man har chans att vinna kitet om du tittar här: http://vildastamps.com/blog/

2011-02-02 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0