Glad påsk-kort

Jag brukar vanligtvis inte skicka påskkort, men nu är det andra kortet jag gör i januari så jag har nog tänkt skicka några kort i år. :-) Hittade ännu en fin skiss hos Cards of Maria som triggade min skaparlust. Det blev ett kort som går i lila den här gången. En färg som jag sällan använder, men som faktiskt är väldigt fin. Stör mig lite på att färgerna inte kommer till sin rätt, men det är inte mycket att göra. Ja, kanske gå en fotokurs. ;-)



Jättekul att ni lämnar en kommentar när ni tittat in till mig!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 07:31:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0