Jag har vunnit en utmaning!!

Jag blev så himla glad häromdagen när jag fick veta att jag vunnit en utmaning hos Cards of Maria! Jag kan knappt fatta att det är sant. Jag letar ju gärna utmaningar på nätet för att få inspiration och brukar skicka in ett bidrag lite då och då. På senaste tiden har min pyssellust ökat, vilket har gjort att det blivit alltfler inskickade bidrag och se det lönade sig! :-) Det var ialla fall jättekul att få vinna och nu sitter jag i spänd förväntan på att få se vad det dimper ner för vinst i postlådan.

Om ni vill veta hur kortet ser ut som jag vann med kan ni följa länken till Cards of Maria. Och är ni sugen på en utmaning så kan ni titta vidare i deras blogg för där finns en ny utmaning för denna månad.

Nu ska jag gå till min lilla scraphörna och pyssla en stund innan det är dags att laga mat.
Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0