75-års kort

Det händer inte mycket här i bloggen denna tid på året. Jag har ingen inspiraton att sitta och scrappa under sommaren. Inte ens de regniga dagarna. Det är min sista semestervecka och jag har mestadels haft ganska soligt och fint väder.  Nu gäller det att så smått börja vända tillbaka på dygnet så man orkar stiga upp på måndag, men än har jag några dagar ledighet att njuta av. :-)

Jag fick en beställning på ett kort till en 75-åring och det kortet lyckades jag få klart förra veckan. Gjorde även ett annat kort tidigare, men glömde att fota det så den hamnar inte här.  Som vanligt tycker jag inte färgerna kommer till sin rätt när jag fotar.



Ha en fortsatt skön sommar!

Kommentarer
Postat av: Päivi

Härligt kort! Gillar rosstämpeln!!!

2011-08-09 @ 20:24:48
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0