Kort till Peterlinas skissutmaning

Jag hittade jätteroliga utmaningar hos Kortskissen, som firar 5 år. Ja, egentligen är det designteamet som har olika utmaningar på sina bloggar. Kikad in hos Peterlina och hittade en jättehärlig skiss. Hon skrev dock att skissen bara är en inspiration och inget tvång och tur är väl det eftersom jag tolkade skissen ganska fritt. :-) Denna gång blev det ett stafflikort.... igen! ;-) Ja, jag gillar dessa kort så jag blir lite tjatig. Kortet är till min farbror som fyller hela 90 år!





Skissen jag tolkade ser ut så här:


Utmaningar är ju kul så jag ska försöka hinna med fler framöver. Ha det bäst och scrappa lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ett underbart vackert kort du har gjort



Kram Anneli

2012-04-01 @ 21:30:22
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0