Kort till skissutmaning hos Svensk scrapbooking

Jag har aldrig varit en person som scrappar flera alster i veckan och jag kommer förmodligen aldrig bli det heller, men just nu har jag ett ovanligt flyt i mitt scrappande. Jättekul! Jag letar gärna efter utmaningar på nätet för att få inspiration och till dagens kort har jag hittat en utmaning hos Svensk scrapbooking. Det handlar om mars månads kortskissutmaning. Det blev ett kort till en 2-årig tjej. Ett kort som egentligen inte känns så mycket "jag", förmodligen med tanke på att det är ett färgglatt kort. Jag föredrar ju mer "murriga" färger, men till en liten tjej passar det här bra tycker jag. :-)





Och så här ser skissen ut:
Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0