Jämna födelsedagar

Än så länge ligger mina scrapgrejor mest och samlar damm, men två kort att jag i alla fall hunnit med. Tyvärr har jag börjat göra allt i sista minuten så det är knappt jag hinner bli klar i tid. Så var fallet även med dessa kort. Hämtade inspiration från två skisser från tävlingar på nätet, men så klart hann jag ju inte skicka in dem i tid....
Det första kortet gjordes efter en skiss från Månadsutmaningen.



Det andra kortet, som fick bli ett stafflikort, har jag gjort efter en skiss hos Scraplagret.



Ha en fortsatt härlig höst!


Kommentarer
Postat av: Sussig

Så vackra kort du gjort. :)

2010-09-15 @ 20:42:53
Postat av: Päivi

Visst är det bra att hämta inspiration från skisser! Själv gillar jag att skapa efter en skiss :o) Superfina kort!!!!

2010-09-16 @ 09:51:10
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0