Kort och LO:s

För några veckor sedan var jag på scrapträff en lördag och jag lyckades göra tre alster. Jag hade ordnat tre utmaningar, en kortskiss, en LOskiss och bingo. Båda skisserna har jag lånat från Momas skisser. Titta in hos henne om ni inte har gjort det tidigare. Där finns hur många fina skisser som helst.
Den första utmaningen var att göra en LO utifrån denna skiss:



Så här blev min tolkning.



Nästa utmaning var att göra ett kort utifrån denna skiss:



Och så här blev min tolkning:



Den sista utmaningen var att göra ett alster genom att välja en rad utifrån en bingobricka. Nu har jag inte kvar bingobrickan, men ni kan ialla fall få se vad jag gjorde.



Det var allt för denna gång, men jag ska inom kort lägga ut de alster jag gjorde till Pysslarnas cybercrop.
Ha det bäst! Vill ni lämna en kommentar innan ni går blir jag jätteglad! :-)



Kommentarer
Postat av: Päivi

Åh så fina alster!!! Gillar dina färgval! Dina alster från CC:t har jag ju sett, och måste erkänna... det finns ett kort där som jag är extra förtjust i ;o)



Ha det bäst!

2011-03-13 @ 09:44:29
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Päivi

.... och idag ser jag att det kortet som jag var extra förtjust i vann. Grattis! Kortet är verkligen super fint!

2011-03-16 @ 08:43:45
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0