Välkommen till min pysselblogg!

Ja, då har även jag blivit med blogg. Hur nu det gick till?!  ;-)  Efter att ha besökt otaliga bloggar och funnit massor med inspiration till mina kort och LO:s tänkte jag att det kunde vara roligt att skaffa en egen blogg. Ja, som ni förstår kommer denna blogg främst handla om scrapbooking och korttillverkning. Hoppas jag kan bidra till att inspirera någon annan på samma sätt som jag blivit inspierad av alla duktiga pysslingar.

Än en gång, välkommen in och lämna gärna en hälsning innan ni går!


Kommentarer
Postat av: Agneta Norman

Hej Kerstin !
Efter helgen...var jag ju bara tvungen att söka lite på nätet och lyckades hitta din sida KUL !! :o)
Vilka fina Layouter du har gjort....ser fram emot lite fler att inspireras av. Fotade ju LITE på vår träff dessa bilder kommer att komma på vår hemsida så småningom...kan meddela då. Scrappa lungt...jag har t.o.m drömt om stansar och bokstäver...puh är det så ?? / Ha det bra hälsar Agneta Studiefrämjandet

2008-04-28 @ 11:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0