Kort utifrån en skiss

Vi har haft en skisswap på Pysslarnas forum och det vi skulle göra var att rita en skiss och dessutom skriva ner fem utmaningar.  Jag har aldrig gjort en egen skiss tidigare, men det var riktigt roligt. Under tiden jag satt och gjorde skissen funderade jag på att det kan vara svårt att göra en helt unik skiss. Omedvetet kan man använda idéer som man redan sett tidigare. Så är det någon som tycker att skissen liknar något de själva gjort så är det inte alls min mening att sno någons idé. Här är ialla fall min skiss och tre kort jag gjort utifrån den:

image53

image56

image55

image52

Ha det bra! Lämna gärna en kommentar innan du går.


Kommentarer
Postat av: Sussig

Jättefina kort du gjort!
Stilrena och fina som alltid, gillar nog det första bäst om man nu ska välja.

Ha det bra!

2008-06-01 @ 13:18:20
Postat av: EmmaP

Snygga kort! Tycker också det är svårt att göra skisser just för att man är så inspirerad av andras skisser så det är svårt att säga att den och den skissen är "min".

2008-06-01 @ 15:34:19
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Blommig

Åå vilka fina kort du har gjort!
Längtar efter att få sätta tänderna i skisserna jag fått i swappen
KRAM

2008-06-01 @ 20:40:32
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0