Två nya kort

Just nu verkar det vara främst kort jag får gjort. Jag har kastat mig in i Midsommarcroppen på Svensk Scrapbooking så här i slutspurten av croppen och lyckats göra två kort. Det första kortet är till en liten 3-årig kille som jag var på kalas hos idag (gjord utifrån en skiss). Det andra kortet består enbart av cardstock och stämplade motiv. I morgon ska jag försöka göra någon fler utmaning om tiden räcker till. Det är så himla roligt med utmaningar och då främst skisser så klart! :-)
Ha en fortsatt trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: EmmaP

Vad roligt att få se lite nya alster från dig! Gillar det nedre kortet jättemycket!

2008-06-22 @ 15:45:20
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0