Pysselmässans alster

Äntligen har jag fotat de alster jag gjorde under pysselmässan i Luleå. Jag måste än en gång säga att det var en helt otroligt rolig helg!  Som vanligt hann jag inte göra så mycket, men jag känner mig ändå nöjd. Det första jag gjorde var ett minialbum under workshopen som Pysselgumman höll i. Ett jättefint album, som jag ännu inte satt några foton i, men ni får se den ändå.
image38

image39

image40

image41

En LO med Troja.


image43

Slutligen ett kort som jag faktiskt fick ett litet pris för, delad tredje plats. Jag gjorde även en till LO, men den kommer jag inte lägga ut än ialla fall.

image44

Tack för titten! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Blommig

Va kul med lite nya alster!
Jag gillar kortet massor!
Du har även tagit upp färgerna i fotot på troja så fint så Lo'n blir harmonisk!
kram

2008-05-07 @ 06:27:42
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0