Cybercrop

Under helgen har klubben Pysslarna haft CC och det var sååååå roligt! Åtta utmaningar hade vi att bita i. Jag lyckades få klart fyra alster. Jag har aldrig varit speciellt snabb...... Det var i allafall jättekul och jag hoppas det blir fler CC under våren. Alla har gjort superfina alster! Här kommer mina bidrag.

Först ut är en utmaning där man skulle ha med ordet "tillsammans". Det blev en LO med Troja och Simba. Tyvärr ser man inte Troja speciellt bra på fotot, mest en svart liten hög. ;-)



Nästa utmaning var att altra något som skulle ha Alla hjärtans tema. Jag altrade en liten hjärtask.



Tredje utmaningen jag deltog i var en spillbitsutmaning. Jag valde att göra ett Glad påsk kort.


Sist men inte minst var det en kortutmaning med måsten och förbud och det resulterade i detta kort.


Ni får jättegärna lämna en kommentar om ni kikar in här! :-)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej Kerstin! Vad du scrappar fint! :o)) syns på onsdag...

2010-02-16 @ 11:06:57
Postat av: Ali

Vilka jättefina alster du har skapat. Gillar särskilt påskkortet... det kommer säkerligen att liftas. :-)

2010-02-17 @ 23:39:04
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0