Scrapträff

Jag har tillbringat hela helgen på scrapträff och det var såååå roligt! Det var klubben Pysslarna som anordnade träffen för medlemmar och det var verkligen en inspirerande helg. Trevligt sällskap, mysig miljö, god mat och framförallt pyssel i dagarna två! Kan det bli bättre?! De ordnade också flera workshops, vilket var jättekul. Evighetskortet (som jag inte hann dekorera klart) blev en klar favorit. Som vanligt fick jag inte sådär jättemycket gjort, men är nöjd och glad ändå. :-)

Fyra utamningar bjöd de på under helgen. Bland annat en snabbutmaning som skulle vara klar på 1 timme..... Försökte hinna klart, men såklart var 1 timme för lite tid för mig. Jag är dock väldigt förundrad över vilka fantastiskt fina alster andra hann göra på en enda timme. Jag var däremot med i en skissutmaning och jag valde att göra ett kort som ser ut så här:



I den andra utmaningen skulle man inspierars av ordet sommar och även nu gjorde jag ett kort. Det var verkligen en kort-helg för mig. Påbörjade en LO, men den blev inte klar så den ska jag fortsätta med.



Det sista kortet jag tänkte visa för den här gången påbörjade jag hemma och gjorde klart på träffen. Hade tänkt skicka in den till en skissutmaning på nätet, men tyvärr glömde jag det....



Scrapträffar är sååååååå roliga!

Kommentarer
Postat av: Päivi

Underbara kort! Den är sååå vacker den där stämpeln du använder i översta kortet. :o) Håller med att scrapträffar är roliga :o) Ska försöka ta mig till någon i höst också. Hoppas vi ses då :o) Tack själv för länken :o)



Ha det bra!

2010-06-03 @ 21:08:40
URL: http://paivja.blogpspot.com
Postat av: Gurkiss Scrappande

Jätte fina kort.



Kram Gurkiss

2010-06-05 @ 17:57:11
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0