Jag har fått en award!


Jag blev så otroligt glad då jag tittade in hos Päivi och såg att hon sänt en award till mig! Tusen tack snälla Päivi för awarden! Har ni inte tittat in hos henne tidigare rekommenderar jag er att göra det. Hon är en otroligt duktig scrappare och dessutom gör hon superfina smycken! Ni hittar jättemycket inspiration i hennes blogg så det är väl värt ett besök.

Reglerna för denna award är att man skall ge den vidare till bloggare med under 100 följare, så att dessa kan upptäckas av fler.

Jag besöker många bloggar och det finns så fantastiskt många duktiga scrappare runt om i landet. Jag väljer att sända vidare denna award till fem tjejer, som precis som jag är med i klubben Pysslarna. Jag vet inte säkert hur många följare de har (finns ingen följarlista i deras bloggar), men jag tycker de är väl värd en award och ett besök. De gör fantastiskt fina kort och LO:s alla fem!  
Ejja
 
Blommig

Ali 

Emma

Sussig

Ha en fortsatt härlig vecka och njut av de ljusare tiderna!








Kommentarer
Postat av: Sussig

Ååå, tack snälla söta du.

Vad glad jag blir =)

2011-04-17 @ 17:18:30
URL: http://sussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0