Tri shutter card

Nu har jag provat en annorlunda kortvikning och det var riktigt roligt att göra detta kort! Den är väl inte så ny i kortviknings sammanhang, men jag har inte gjort det tidigare. Jag som gillar utmaningar passade samtidigt på att göra kortet till klubben Pysslarnas månadsutmaning där utmaningen gick ut på att göra ett påskkort.






Nu har Pysslarna en ny klurig månadsutmaning, som jag ska försöka ta mig an. Denna gång ska man inspireras av ordet smuts/smutsigt. Hmm, inte en helt lätt utmaning enligt mig, men jag får se vad jag kan hitta på.

Ha en skön söndag! Själv väntar jag på att få åka på en hundspannstur! Det ser jag fram emot!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0