Tre LO

Lovade att lägga ut de tre layouter jag gjorde till Pysslarnas cybercrop. Det är så himla kul med CC och utmaningar som inspirerar. Jag gör mest kort så det var extra roligt att jag kände mig inspirerad att göra layoter. Jag fick till och med ett delat första pris med LO:n längst ner! Kul! :-)

Till en utmaning skulle man inspireras av ordet "liv". Ordet skulle också vara med på alstret. Jag gjorde en LO med min söta Troja, som man knappt kan se på fotot. ;-) Använde bl a mitt nya alfabet Magnolia till ordet "livet". Tycker det är så superfint alfabet!

 


Nästa utmaning gick ut på att vissa saker måste vara med och det var: sydda stygn (handsydda eller maskinsydda), 4 mönstrade papper, spets, 2 kort/stämpelmotiv och en bit bakplåtspapper. Det var en lite klurig utmaning, speciellt med bakplåtspappret..... Så här blev mitt bidrag ialla fall. Bakplåtspappret är ramen som Troja står på. Ännu ett nyinköp, en Spellbinders. Gillar den massor! :-)  



Sista utmaningen jag hann göra var en skissutmaning och det var den jag fick en delad första plats med. Vi var tre som hade fått lika många röster, så vi ska få ett litet pris alla tre. KUL!


 
Skissen såg ut så här:



Det var allt jag hade att visa för denna gång. Ha det bra och pyssla lugnt!



Kommentarer
Postat av: Päivi

Härliga layouter alla tre!

2011-06-07 @ 18:52:47
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Annica

göra imorgon? ;)

2011-06-07 @ 19:14:46
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0