Tävling hos Allt om scrap

Så här i sista minuten hittade jag en jättekul tävling hos Allt om scrap. Utmaningen gick ut på att skapa en LO och där följande kriterier skulle följas: 
  • bakgrunden ska vara vit
  • något stämplat ska finnas med på ett framträdande sätt
  • Det är nog första gången jag har gjort en LO utan några mönsterpapper alls och så här blev resultatet.



    Känner en otrolig scraplust och det var lääääänge sedan jag har varit så inspirerad som nu. Hoppas det håller i sig. ;-)


    Kommentarer
    Postat av: Ali

    Vilken enormt fin LO du har pysslat ihop! Jättesnyggt med "bården" runt kanten av pappret. Man saknar inte alls mönsterpapper.



    /Anneli

    2012-03-01 @ 20:09:55
    URL: http://alila.blogg.se/
    Postat av: Ami

    Så härlig layout, med ett mysigt foto. Tack för ditt bidrag!

    2012-03-02 @ 22:40:18
    URL: http://amispyssel.blogspot.com
    Postat av: Lilla Pyssel Inger

    Jättefin Lo du har gjort och önskar dig lycka till med ditt bidrag:)



    Kortet under var också mycket snyggt gillade färgerna och dekorationerna på det:)



    Blir jätteglad över ditt besök hos mig och ditt avtryck:)

    Att någon uppskattar det man gör värmer mycket så STORT TACK :)

    Vad GLAD jag blir att du tyckte om ditt besök i min blogg och jag hoppas att du kommer tillbaka igen:)



    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)



    Kramar från Lilla Pyssel Inger :)



    2012-03-16 @ 09:35:34
    URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0