Nytt år - nya utmaningar

Ja, ingen kan ju beskylla mig för att ha en aktiv och levande blogg. ;-) Man kan tro att jag inte har scrappat på hela hösten, men det har jag faktiskt utan att orka sätta upp något här. Det kommer kanske upp lite senare. Nu tänkte jag i allafall göra ett nytt försök att lägga lite tid på att blogga mina alster.

Jag har nog sagt det förrut och säger det igen. Jag gillar skisser så vad passar bättre än att börja året med att leta reda på några roliga skisser och utmaningar som inspiration. Tittade in hos Milo Lilja, som jag vet brukar ha superfina och inspirerande skisser. Jag blev inte besviken denna gång heller. En jättefin skiss hittade jag där, som inspirerade mig att göra ett stafflikort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0